Umów wizytę
Wyślij wiadomość

Regulamin

Regulamin 


Data: 08.08.2024 r. 

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa warunki świadczenia usług przez Natalię Suską i Dariusza Rudzińskiego prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej pod firmą MentiClinic Centrum Zdrowia Psychicznego Natalia Suska Dariusz Rudziński Spółka Cywilna  w Ciechanowie (06-400) ul. Płocka 9, posiadającej NIP: 566 203 73 64, REGON: 529250368, (dalej jako „Usługodawca” lub „Klinika”) na rzecz osób fizycznych za pośrednictwem witryny internetowej znajdującej się pod adresem elektronicznym www.menticlinic.pl.
  2. Usługodawca świadczy usługi umożliwiające Pacjentom dokonywanie rezerwacji wizyt w placówce stacjonarnej oraz rezerwacji konsultacji prowadzonych przez lekarzy oraz specjalistów Usługodawcy z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
  3. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.).
  4. Pacjentem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest pełnoletnia osoba fizyczna, która korzysta lub zamierza skorzystać z usług Usługodawcy (dalej jako „Pacjent’’).
  5. Dopuszcza się korzystanie z Wizyt i E-Wizyt przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Kliniki jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Wizyt i E-Wizyt, w przypadku braku takiej zgody.
  6. Zawartość strony internetowej, w szczególności teksty i znaki graficzne stanowi własność Usługodawcy i jest prawnie chroniona.

§ 2. Ogólne warunki świadczenia usług

  1. Działalność Centrum Zdrowia Psychicznego regulują przepisy prawa, niniejszy regulamin oraz decyzje właścicieli. 
  2. Poradnia świadczy usługi odpłatnie. Cennik usług znajduje się w siedzibie Usługodawcy. 
  3. Rejestracja Pacjentów odbywa się telefonicznie pod numerem +48 531 041 161 lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej. 
  4. Pacjent jest umówiony w określonym bloku czasowym. Spóźnienie się na wizytę skraca czas jej trwania bez wpływu na koszt usługi.
  5. Konsultacji medycznych udzielają lekarze i specjaliści Centrum Zdrowia Psychicznego prowadzonego przez Usługodawcę.
  6. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że świadczenie Usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  7. Podczas E-wizyty nie ma możliwości wystawienia recepty na leki z grupy benzdodiazepin i opioidów.

§ 3. Rezerwacja i Zakup Wizyty

  1. Korzystanie z usług MentiClinic jest odpłatne.
  2. Ceny za Wizyty podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
  3. Pacjent ma możliwość rezerwacji Wizyty lub E-wizyty za pośrednictwem strony internetowej lub telefonicznie. W takim przypadku płatność za Wizytę następuję w placówce medycznej z góry przed rozpoczęciem Wizyty. Płatność za E-wizytę następuje najpóźniej na 48 godzin przed rozpoczęciem E-wizyty. 
  4. W przypadku rezerwacji terminu na wizyty lekarskie, niektóre wizyty psychologiczne, diagnozy psychologiczne, zajęcia indywidualne lub grupowe i warsztaty, może istnieć konieczność opłacenia Wizyty z góry, z dłuższym wyprzedzeniem. O takiej konieczności Pacjent zostanie poinformowany przez personel Usługodawcy. 
  5. W przypadku konieczności opłacenia Wizyty z góry na podstawie pkt 4 powyżej oraz w przypadku E-wizyty Usługodawca przesyła na wskazany przez Pacjenta w trakcie zakupu adres e-mail lub numer telefonu link do dokonania płatności za zakupioną Wizytę. Płatność dokonywana jest przez Pacjenta za pośrednictwem serwisu płatności Przelewy24 lub za pośrednictwem przelewu bankowego na rachunek bankowy Usługodawcy w terminie wskazanym przez Usługodawcę wraz z przesłanym linkiem do dokonania płatności. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie Wizyta zostanie anulowana.

§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu Wizyty lub E-wizyty

  1. Pacjent – w terminie 14 dni od dnia zakupu Wizyty lub E-wizyty – ma prawo odwołania zakupionej Wizyty i/lub Wizyty Domowej i/lub E-wizyty (odstąpienia od umowy), z zastrzeżeniem, że może ono nastąpić najpóźniej na 36 godziny przed terminem jej wykonania.
  2. Prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do Wizyty lub E-wizyty, która odbyła się przed upływem ww. terminu odstąpienia od umowy.
  3. Pacjent ma prawo odwołania zakupionej Wizyty i E-wizyty najpóźniej na 36 godzin przed terminem jej wykonania (nie wliczając weekendów i świąt). 
  4. W przypadku odwołania przez Pacjenta Wizyty lub E-wizyty w czasie krótszym niż 36 godzin (nie wliczając weekendów i świąt oraz niezależnie od zaistniałych powodów swojej nieobecności) przed jej rozpoczęciem Pacjent/ Klient pokrywa cały koszt wizyty, a kwota uiszczona wcześniej za świadczenie nie będzie zwracana. Brak zwrotu środków spowodowany jest koniecznością poniesienia przez Usługodawcę kosztów należytego przygotowania wizyty Pacjenta oraz kosztów związanych z personelem i niezbędną infrastrukturą Usługodawcy.
  5. W przypadku nie pojawienia się Pacjenta na Wizytę lub na E-wizytę w zarezerwowanym czasie i nieodwołania tej Wizyty lub E-wizyty w terminie 36 godziny (nie wliczając weekendów i świąt) przed wizytą – uiszczona przy zakupie płatność za Wizytę lub E-wizytę nie będzie zwracana.
  6. Kwota uiszczona za Wizytę lub E-wizytę zakupioną lub zarezerwowaną w czasie krótszym niż 36 godziny przed jej rozpoczęciem nie będzie zwracana w razie jej odwołania w tym czasie.
  7. W przypadku odwołania przez Pacjenta Wizyty lub E-wizyty w czasie dłuższym niż 36 godzin (nie wliczając weekendu i świąt) przed jej planowanym rozpoczęciem oraz w przypadku odwołania Wizyty lub E-wizyty przez lekarza lub Usługodawcę – następuje zwrot całości uiszczonego wynagrodzenia w sposób odpowiadający sposobowi zapłaty za Wizytę lub E-wizytę, tj. za pomocą serwisu płatności elektronicznej lub przelewem na podany przez Pacjenta numer konta bankowego. Usługodawca dokonuje zwrotu środków Pacjentowi w terminie 14 dni od momentu przyjęcia wniosku o zwrot zapłaconej kwoty za Wizytę lub E-wizytę. 
  8. W przypadku zwrotu należności Pacjent może zostać obciążony kosztami prowizji i opłat, które obciążyły Usługodawcę w związku z tą Wizytą lub E-Wizytą przez serwis płatności elektronicznej (zgodnie z regulaminem usługi) lub bank w przypadku przelewu zagranicznego (zgodnie z opłatami nałożonymi przez bank).

§ 5. Odpowiedzialność

  1. Pacjent zobowiązuje się w trakcie Wizyty lub E-wizyty do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca oraz jego personel medyczny nie ponosi odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Pacjenta nieprawdziwych danych lub składania nieprawdziwych oświadczeń.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Pacjent łączy się z siecią Internet w celu korzystania z usług Usługodawcy.
  3. Usługodawca zobowiązuje się świadczyć usługi za pomocą Serwisu na najwyższym poziom. W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem strony internetowej, niezależnych od Usługodawcy, których skutkiem może być ewentualna kolizja zarezerwowanego terminu Wizyty lub wykupionej E-wizyty z terminem wybranym w tym samym czasie przez innego Pacjenta, Usługodawca zastrzega sobie możliwość zapewnienia Pacjentowi możliwie najbardziej dogodnego terminu zamiennego dla wybranej usługi. Pacjent ma prawo nie zaakceptować innego terminu zaproponowanego przez Usługodawcę a tym samym może zrezygnować z usługi, otrzymując zwrot poniesionych kosztów.

§ 6. Reklamacje

  1. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: ul. Płocka 9, 06-400 Ciechanów lub online na adres kontakt@menticlinic.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
  3. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich otrzymania.

§ 7 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem elektronicznym www.menticlinic.pl w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Pacjent.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa lub w celu ulepszenia jakości świadczonych usług. Pacjenci zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie Serwisu. Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 14 dni od ich opublikowania w sposób opisany w zdaniu poprzednim.
  4. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
  5. Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług medycznych Strony będą starały się w pierwszej kolejności rozstrzygać w drodze negocjacji, a w razie ich bezskuteczności spory podlegać będą rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Miejscowość, data
Pełna nazwa przedsiębiorcy
Adres przedsiębiorcy
Imię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta

Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy


Oświadczam, że odstępuję od umowy zawartej w dniu ……………………. dotyczącej
świadczenia na moją rzecz ……………….
Proszę o zwrot uiszczonej ceny na konto ……………………………….. / ………………………….…(inny sposób) ………………..…

………………………
Podpis konsumenta